Mam taki problem - troszkę poczytałem na forum ale większość rożni się troszkę od mojego problemu który wygląda tak:
Autko jak jest zimne to chodzi bez problemów, przejadę kilka kilometrów i jak tylko temp. wskoczy trochę to się zaczyna: szarpie i dławi się. Wymieniłem czujnik temp płynu chłodzącego ale niestety nadal jest to samo.
Dodam że auto trochę gorzej zapala rano, gaśnie jak np. zatrzymuję się na światłach - ogólnie jak się zatrzymuję to ma tendencję do gaśnięcia - wcześniej tego nie było.
Tak samo się dzieje na benzynie i na LPG
Proszę o jakieś porady zanim zedrą ze mnie mechanicy.
u mnie mniej wiecej podobnie sie dzieje.teraz jestem w pracy i z telefonu pisze to nie mam jak linkow wyslac. ale jak wystartujesz po woli obroty delikatnie i tak az silnik sie rozgrzeje wtedy juz nie powino sie tak dziac.
WT 45581Ciemnozielona Skoda Octvia I Sprzedana WT 514** Srebrny VW Sharan
Z błędu 00609 wynika że padł Ci moduł zapłonowy albo cewka. W sumie nie ma różnicy bo moduł wraz z cewką tworzą jeden zespół. Nie da się ich oddzielenie wymienić w Twoim silniku.
Miałem już kilka przypadków że gdzy cewka padła to samochód pracował ok gdy był zimny a jak złapał troche temp to zaczynał świrować albo gasł całkowicie i nie chciał odpalić aż nie ostygł.
Działo mi się tak samo w takim samym silniku jak Twój. Cewki jeszcze nie wymieniłem ale przeczyściłem moduł przepustnicy ponoć kilka kabelków było zaśniedziałych może pomoże choć jeszcze nie wiem bo nie jechałem w dłuższą trasę tyle co po mieście. Jak coś zrobisz daj znać pozdrawiam
Ja założyłem oryginał używany - mechanik miał taki i powiedział za to 70 zł, narazie jest założony ale nie przykręcony - umówiłem sie na wtorek i mi to przełożą więc dokładnie z kasa jeszcze nie wiem jak będzie.
Komentarz